// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Jodoh
Monday 4 February 2013 | 22:03 | 0 Budak comel




Assalammualaikum.. Nampak tak tajuk kat post title kat atas ? "JODOH". Bila cakap pasal jodoh semua orang mesti tau, "Jodoh itu rahsia ALLAH,Jodoh itu dah ditentukan ALLAH,Jodoh datang tanpa kita cari dan sebagainya." Okayy, aku terus terang. Aku ada kenal sorang lelaki ni,kenal tanpa aku rancang. Sampai sekarang aku fikir semua ni jodoh atau apa ?Aku betul-betul takfaham.Mula-mula dia datang dalam hidup aku,aku takut!Aku takut kalau-kalau dipermainkan aku. SEMATA-MATA. TAPI,Bila aku dah takde pape relay dengan "F___" Aku mula rapat dengan dia. Pada awalnya,hanya perasaan suka dan minat untuk mengenali tapi bila dah rapat dengan dia. Aku rasa lain rasa happy,rindu,sayang dan macam-macam lagi lah perasaan aku. Ya Allah!Macam-macam aku fikirkan... Aku takottt ! takot sangat.. Tapi biarlah aku jalankan apa yang aku pilih. Tanpa paksaan!Itu yang pasti.. Kepada "AWAK,KAU,SAYANG" Terima kasih datang dalam hidup aku dah kembalikan kebahagiaan yang telah lama hilang. Aku harap dia akan jadi orang yang akan sentiasa buat aku senyum sedaya upaya dia :-)