// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Dia
Thursday 10 January 2013 | 06:27 | 0 Budak comel
Assalammualaiukum/Hai ..

Perempuan kuat berahsia dan memendam perasaan. Susah nak tahu. Kalau dia dah luahkan sesuatu, mesti orang yang penting sahaja boleh dengar.



Dah 3 tahun aku ngan farith  couple tapi macam takde pape perasaan yang betul-btul aku rasa.Macam orang-orang cakap?CINTA?SAYANG?RINDU?Tau kenapa ?semua nya datang dari sikap dia sendiri.Mulut kata sayang,rindu,cinta BUT takde ape pun yang dia tunjuk yang dia betul-betul maksudkan apa yang dia cakap.Short kan cerita, dia takde niatpun nak hargai apa yang dia ada.Okey, maybe korang rasa aku dah bosan sebab bercinta terlalu lama. Aku sendiri takkan nafi kan tu.Setiap orang pasti akn bosan jika couple macam takcouple macam aku niiii !Kann ?Cuba korang bayang kan jika GF/BF korang hanya contact or jumpe korang sebulan 2-3 kali ?Walaupun dekat.Apa korang rase?Best ke bercinta macam tuu ?


Okey-okey. Aku bukan nak dia berkepit 24/hours 7/days 30/month but. Please lah jaga lah hati aku ni sikit. Takbanyak,sikit pun takpe kalau dia betul-betul sayang kan hubungan kiteorang.Bukan sekali dua aku tegur dah banyak kali tapi takde pape perubahan dari diri dia.Aku bukan nak cerita aib dia kat semua orang.Tapi hanya ni yang aku mampu untuk tenang kan hati aku.

Okey lah sampai sini je lah cerita aku kali ni. Harap-harap masih di bei kesempatan untuk berkongsi kisah dengan korang. Assalammualaikum!