// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Tuesday 13 November 2012 | 10:01 | 0 Budak comel
Manusia memang pelik. Sukar ditafsir. Kadang baik, Kadang jahat. PELIK



Assalammualaikum. Nak tau tak nape aku cakap camtuu ?
Yela, aku dah kenal ramai orang sepanjang hidup aku selama 17 tahun nyy.
Macam macam ragam. Susah nak tafsir.
Hipokrit,Penipu,Munafik DLL.
Aku sempat percaya yang manusia yang baik akan tetap jadik baik. SELAMANYA
Ternyata, aku silap.
Orang yang aku sangka terlalu baik,pandai jaga haty orang,penyayang.
dah berubah SEKELIP MATA jee ?
Ye, mungkin dia berubah sebab sala aku sendiri. Tapi guys ?Every people can do mistakes.
Kan ? Aku takrasa kesalahan yang aku buat sampai dia harus berubah menjadi orang yang agresif.

Tapi sejujurnya. Aku memang harap kemaafaan dari dia,
Aku nak dia jadi dia yang dulu.
Hari hari aku bangun mesti aku teringat dia,
Tapi nak buat macammane /mungkin bukan jodoh aku dengan dia ? Aku redha ;)


Hmm k lah lagi panjang aku tulis. lagi bertambah rasa bersalah aku pada dia. Assalammualakikum ;)