// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Detik 17 Tahun :D
Thursday 27 September 2012 | 09:08 | 0 Budak comel
بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ ..



Assalammualaikum korang!
Sehat ?Lame jugak Fi tinggalkan belog niey kan kan kan.
Dah berhabuk dah ponn .__. Hmm Hari ni aku nak cite siked pasal dunie aku dengan 
kawwan kawan  aku.. Okey let's continue..

9/SEP/2012
Kiteorang sambut hari raye Aidilfiri dengan penutupan bulan kemerdekaan.

Best sangat! Hapening .__. Balik je dari sekolah kiteorang terus g merayau merapu tah kemane. Ekkk ekkk. Gedik.
Tapi seriuz Takdapat bayangkan kalau dah habis sekola nanti macam mane ?
still rapat atau sebaliknya? Aku harap dah kiteorang stay kawan sampai bile-2 
apa pun terjadi..Tapi ni semua soal masa kan ? Aku just doa dorang takkan pernah lupe
 detik 17TAHUN kiteorang ! Hmm k mase hari tu kiteorang banyak bergambar untuk jadikan kenangan 
bile kami da tue kerepot nanty takcantek la pulok nak begamba kan ? Haa
So time teenagers ni jela kiteorang senyum sampai ke mekah =)
 Tapi so sorry sebab sorang dari kawan aku ilang *Nurul asyikin*
Lagu kami saat ni -Dunia Belum Berakhir by Shaden