// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Satu hari dalam kerunsingan
Saturday 25 August 2012 | 03:36 | 0 Budak comel
Assalammualaikum 25/08/2012 Hati aku taktenang sangat! Ya Allah bantulah aku ;'(
Aku dah macam taktentu hala dah ni. Taktau nak buat apa. Ya Allah kau maha mengetahui segala-gala yang sedang berlaku. Hari rabu ni dah start trial. Nak bace buku fikiran entah kemana. Apa yang aku nak buat? Seriuz aku taktau. Aku nak call kakak aku tanya dekat mana.Macam mana?Kredit takde.Semua ni buat hati aku bertambah taktenang.Aku harap sangat padamu Ya Allah jangan lah terjadi sesuatu yang tidak aku inginkan.


#Moga-moga mama taksakit sakit lagi. Jangan buat kita macam ni ye mama. Kita sayang mama atas nama Allah kita sayanggg sangat kat mama!