// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Jangan hina kami!
Wednesday, 13 June 2012 | 08:57 | 0 Budak comel




  • Islam melarang umatnya bersifat membangga diri dan memandang rendah serta menghina orang lain tetapi hendaklah bersifat tawaduk dan rendah diri demi menjaga hati dan perasaan orang lain.






  • Assalamualaikum 

    Hari Fi sedih sangat!Fi  taksangka ada orang yang sanggup jatuh kan maruah orang lain demi kepentingan diri sendiri dan secara taklangsung dia sudah pun jatuh kan semangat orang lain!Ya Allah sebelum apa-apa atau mungkin ada yang terlebih Fi tulis dekat sini Fi mohon maafkan Fi;'(
    Fi taksangka kawan mama yang baik dulunya sanggup tikam mama Fi dari belakang.Fi yang baca pun boleh apa yang dia nyatakan di akhbar sinarharian 12JUN2012 pun boleh sakit hati apalah lagi mama Fi kan?Andai semua ni terjadi kat diri dia macam mana lah kan? Mama Fi hanya inginkan penjelasan dari pihak yang sepatutnya dan bukannya pihak lain yang tidak mempunyai apa-apa hak untuk bersuara atau membalas apa yang sepatutnya ,Malah pihak yang tidak bertanggungjawab ini bukan menerang ataumenjelaskan keadaan tapi megeruhkan lagi keadaan!Fi harap sangat-sangat supaya mama Fi tabah dalam mengharungi kata hinaan dari individu ni ;) Fi harap mama sabar, dan tak membalas apa-apa yang orang hina.Fi taknak!Fi taknak kita jadi macam orang yang kutuk kita.Biar Allah yang memabalas nya.



    Dan kalau boleh Fi nak tau ape yang korang semua akan buat kalau semua ni terjadi kat korang?
    Assalammualaikum semua!Fi dan kakak Fi janji yang kami akan selalu ada tuk mama and orang-orang yang kami sayang