// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
CINTA VS SUKA ♥
Wednesday, 27 June 2012 | 02:22 | 0 Budak comel



Assalammualaikum ♥ 

Hari ni Fi nak share tentang tajuk kat atas ni CINTA VS SUKA okey korang semua mesti pernah jatuh cinta atau suka kan seseorang betul tak betul tak?Haa nak tipu lah tu cakap takpernah.*Gurau k gurau. Jom2 same2 layan entry ni xD

1.♥  Dihadapan orang yang kita cintai,hati kita akan berdegup kencang
       - Tapi didepan orang yang kita suka,hati kita kan gembira!
2.Jikalau kita lihat didalam mata orang yang kita cinta,kita akan kaku..
       - Tapi jikalau kita melihat ke dalam mata orang yang kita suka,kita akan tersenyum..
3.Didepan orang yang kita cinta,lidah kelu tak berkata-kata..
      -  Didepan orang yang kita suka kita bebas berkata-kata apa sahaja..
4.Didepan orang yang kita cinta,kita menjadi malu..
       - Didepan orang yang kita suka,kita akan tunjukkan diri kita sebenar..
5.♥  Kita tidak boleh merenung mata orang yang kita cintai..
       - Tapi kita selalu merenung mata orang yang kita suka!
6. Bila orang yang kita cinta menangis,kita turut menangis
       - Bila orang yang kita suka menangis,kita pasti membuat nya ketawa!
7. ♥ Didepan orang yang kita cinta,musim sentiasa berbunga-bunga
        - Didepan orang yang kita suka musim itu hanya seperti biasanya
8.♥ Didepan orang yang kita cinta,kita takut untuk berterus terang kerana terlalu bimbang si dia akan terguris
        -  Didepan orang yang kita suka,kita terlalu mudah untuk berterus terang kerana yakin terus terang
            itu paling baik untuk menjaga kerharmonian perhubungan kamu dan si dia.
9. Perasaan cinta bermula dari mata
         - Perasaan suka bermula dari telinga
Jadi,jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka..Ia umpama kita membuang telinga kita.Tapi jika kita cuba menutup mata,cinta akan berubah menjadi airmata.