// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Baby girl \^^/
Friday 18 May 2012 | 14:03 | 0 Budak comel
Putri Adelia Syafrina



         19/04/12-3.02 A.M Sabtu
Assalamualikum  
Hari ni aku updates pagi sebab aku happy giler!
Kaksu da selamat besalen !Hehe baby girl lg tau ....
Tu lah yang kaksu nak kan sangat dari dulu
Now,dah tercapai pun n___n hehe!
Nanty aku nak beli baju tok adek baru aku nyh .Banyak-banyak
Nak jadik kan dea beby princess of the year hehek
Name dea Putri Adelia Syafrina haha sebab ape
aku besar kan nama tu ?
Mesti lah sebab name nye same like me* haha
Shafinaz
Suke sangat bile dapat tau name dea 
Syafrina,Kak Finas harap adek jadi anak yang baek ,dengar cakap mama ayah
And yang paling penting jadi seorang yang beguna tok family adek k ;D

Okey I love you adek . Muaaaaaaaaaaah