// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Semangat baru aku ^^
Friday, 6 April 2012 | 04:50 | 0 Budak comel



Assalamualaikum..Hai!
Hari ni aku berbaik hati nak cerite pasal kawan-ii aku ;')
Hehe Alhamdulilah sekarang dorang dah mula nak
berkawan dengan aku , Bukan aku cakap dorang taknak berkawan ngan aku
Tapi sekarang aku bersyukur sngat dorang sudi kawan 
dengan orang yang takseberapa macam aku ni ;D
Semua ni adalah semangat baru untuk aku untu teruskan
Hidup bersama kawan-ii 5P2.. 
Sekarang aku lebih fokus tok belajar ^^ 
Aku nak semua kawan-ii aku berjaya 
aku sendiri akan usaha kan untuk aku dapat apa yang boleh buat mama kau bangge!
Hmm k lah sampai sini je cerita aku k korang?
THANK A LOT SEBAB DAH BACE CORETAN 
AKU ;') ILOVEYOUALL<3