// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Kenapa sayang ?
Monday, 16 April 2012 | 08:15 | 0 Budak comel

Assalamualaikum ! Hai 
Hmm .. Rabu lepas 11-04-12 paklong aku meninggal dunia 
sebab kena pukul aku just nak terang kan yang dea taksalah .
AKU NAK APA YANG DORANG BUAT
MACAM TU LAH YANG DORANG 
DAPAT !
Biar lah hanya keluarga aku n Allah yang tau kisah sebenar
orang nak cakap apa aku dah malas nak amek peduli !Aku
cuma nakkan paklong aku damai kat disisi-Nya ..
Hmm ! sabar je lah ye finas ? ingat kan dah insaf rupe nya sama je ..
Langsong takde perubahan !! Aku cakap pasal Capital F 
Sakittt sangat haty aku sekarang ni
menyesal pulak bagi dea buat copy mesej . 
bajet setia je kau kan finas ? sekali dah gaduh padan dengan muka kau!
                                       hahhaha jangan salah kan orang lain lah benda ni dah jadi !
tah macam mana lah Kak eyza ni boleh mesej aku mintak no Capital A
Langsong Capital F bising ! Tapi lantak lahhh .  Malas nak pk 
k Lah ni pun aku curik masa nak menaip. Assalammualaikum =)