// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Sekelip Mata :(
Saturday 3 March 2012 | 22:15 | 0 Budak comel
Sekelip mate .Nampak kan ?
Haha!sekarang nie takhabes-ii kan aku berduka and update kat sini ?
Sumpah sedihh sesangat!
Ash ? Kenape ye semua ny jadi kan aku ?
And kenape ko cakap macam tuu ?
Seriuz kau dah luke kan hati aku .
Not easy to accept this .
Not easy dear!
Sampai hati kau cakap camtu kat aku ?
Please!don't ask me why .
But ask yourself !
Aku bukan taksuke kau sebab bf aku .
Tapie aku taksuke sebab kate-ii kau .
Kate-ii kau yang sangat -ii memedih kan hati aku Ash .
Aku ade perasaan , aku ade harga diri.
Dengan kate-ii kau buat aku kecil hati dengan kau n Capital F 
Sekarang , Better aku sorang-ii !
Better aku takkenal korang kan ?
K lah . If ade yang terase sorry :( 
Salam