// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Relay Of Life Dear!
Friday 9 March 2012 | 00:04 | 0 Budak comel
Assalamualaikum/Hai korang ;)
Sekarang ni kehidupan aku berjalan seperti biase :D
Haha!Ternyata Capital F taknak kehilangan aku
Betullah kate orang , Orang yang dah lame n kite dah kenal perangai boleh lah nak caye
Tapi kalau setakat kenal 2/3
Week nak caye tak yah lah !
Seingat aku lah , aku masam muka ngn Capital A baru je tapi
Dea dah kembali ke gf dea bagai..
Haa ?Kesah lak aku !
(SEBENARNYE KESAH HUAHUAHUA)
Hmm!Tapi aku kesah bukan sebab dea tapi aku kesah sebab kan teringat perangai bodoh dea tu!
Cakap sayang,suke,aku hidup dea and anything yang buat aku senang hati
Tapi kenyataan dea taksebaik yang aku sangke 
Kelakar sebenarnya bila nak diingat kan benda ni 
Tapi nak wat macammane ?Benda dah pun jadi :)

#MOGA ESOK LEBIH BAEK DARI HARI INI DAN ESOK
AKAN JADI YANG TERBAIK<3
#DOUBLE F<3