// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
CRUSHED BY YOU !
Friday, 2 March 2012 | 03:58 | 0 Budak comel

Assalammualaikum/Hai ..
Aku sedih , Sedih yang teramat sangat .
Capital F lempang aku semalam ;(
Aku taktau lah mane pegi janji-ii dea pade aku !
Aku kecewa . Kecewa yang teramat sangat!
Sebab kan satu mesej "awak katner?"
Dea marah kan aku . Hei please lah jangan jadik budak-ii !Sedar awak tu dah besar .
Jangan nak pk perasan sendiri je .
Pk orang lain jugak .
Sampai hari ni pipi aku still sakit sebab malam tadi . ! argh !
Tapi takpe buat mase ni aku akan biar kan bende ni berlalu .
Aku tau Allah sentiase ade untok orang-ii yang sedang dalam kesusahan kan ?
Aku hanye mampu pasrah dan berserah untok ape dah jadi atau akan jadi
untok hidup aku ,Capital A and Capital F .
Okey aku nak g study n lupe kan sjarah hitam ni sekejab ! Salam