// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
What (?)
Thursday, 16 February 2012 | 04:56 | 0 Budak comel

Assalamualaikum(!)
Okey aku nak korang tengok ni dulu


Taknampak ?click je gamba ny boleh tengok dengan lebeh jelas !
Okey , bukan aku nak malu kan dea 
tapie dea yg nak malukan aku !
Memang aku tanye dea ade tak msej with bf aku ?
tapi aku takmarah dea , n takcakap dea perampas !
dalam kate laen i just want to know .
tapie mulot dea nihh dah bau longkang !
oke lahhh dari aku memanjang-ii taip katt sini buat tambah dose ak je kan ?
KBAII !~