// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Shagimuk ;'(
Friday, 3 February 2012 | 21:35 | 0 Budak comel

Assalamualaikum korang ;(
Hari ni adalah hari yang suram buat aku .. Kucing yang paling-ii aku sayang dah takde .. Dah mati ..
Shagimuk .. Patot lah malam semalam taklena aku tido sebab teringat kan gimuk .. Ya Allah !Sedeh sangat-ii !
Dah bengkak mata aku menangis sebab dea .. patut lah semalam dea bangon-ii dea teros ciom ak ..
Terase nye bile dah takde ni .. Tambah myedehkan ak .. Bawah dagu dea berlobang .. Puas aku carik dea , sampai pukul 3 pagi aku carik .. tapi hati aku still taktenang selagi takjumpe dea ..
Pagi ni pun aku carik dea.. Takde ! Banyakkali aku carik , mak and kakak aku pon macam tu !
Sekali .. Mak aku jerit "kakak ,adik !gimuk dah mati!" jatoh airmate aku time tuu jugak !
Gimuk , akak tau gimuk tau yg kami sayang kan gimuk .. Gimuk dah bahagie kat alam laen sekarang ni ..
Akak takkan lupekan kucing secomel dan semanje gimuk sampai bile-ii ! GIMUK TETAP ADEK KAKAK<3