// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Jodoh itu rahsia Allah
Tuesday, 14 February 2012 | 00:03 | 0 Budak comel

Hai ,Assalamualaikum ..
Hmm .. Baru aku tau sekarang sangat pedih hati untuk lupakan orang yang kita sayangi Sakit hati .. sedih .. 
Tapi nak buat macammane kan ? Aku hanya boleh pasrah terima apa yang dah tertulis 
Moge 'dea' bahagia intuk hidup dea 
Insya-Allah aku doakan ;)
Tapi jujo .. Aku sayang dea dari hati aku
Aku .. Suka cara dea ; /
Cara hidup dea ; /
Dea lain sangat !Tak macam orang yang penah aku kenal selama ni
Pedih mencintai orang yang taktau kita cinta kan dea 
Pedih meyukai orang yang taktau kita suka dea
Aku boleh tengok dea dari jaoh 
Hari-ii aku tengok dea .. Aku tengok kehidupan dea berjalan
Sakit hati .. Bila tau dea bersama dengan orang lain dan bukan dengan kita ..
Pada awak; SEMOGE BAHAGIA SAYA DOAKAN
Pada diri-sendiri;INGATLAH JODOH ITU RAHSIA ALLAH