// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Thankieu a lot ! :)
Sunday, 29 January 2012 | 07:00 | 0 Budak comel


Hai/Assalamualikum korang ?:)
Nampak tak gambar kat atas tu ?Itu lah kak su :D
Okey ari ni aku nak cite sikit lah pasal kaksu ny , kiteorang dah rapat selama 3tahun .
And yang aku tau dea adalah kawan "SUKADUKA" tapi dea jugak kakak buat aku n suami dea cik nanang adalah pakcik buat aku Hheehehe (sebab aq panggil cik nanang !)
Semua yang aku cakap dah terbukti bile aku dan family aku sdng dalam ksusahan :'(
Aku takde duet langsong dalam tangan tok makan !Dea n family dea lah yg bagi ..
Aku takde duet belanje untok g sekola dea n family lah yg bagi .  !
Aku malu sebenanye nak cite tapie aku nak cakap ape niee diary aku kan ! So , i'm ready to tell you everything happen in my life ! \^^/
Tapi aku janji dengan izin Allah aku tak kan lupe kan jase kaksu sesekali !
Aku janji .. Aku nak balas jasa dea kalau boleh . Andai kate aku dah berjaye satu hari nanti aku takkan lupekan asal usul aku , diri aku , orang-ii yang membantu aku tok bernafas <3
Moge Allah murah kan rezeki kaksu dan keluarga nya .. Berilah dea kebahagiaan hidup dan di  lindungi dari orang-ii yang membuat keluarga nya bersedih Amin  !
Aku tak cakap macam ni sebab bukan sekali kak su n family dea tolong kiteorang tapi dah banyak kali !
INSYAALLAH----->SUSAH SAME SUSAH SENANG SAME SENANG <3