// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Tentang Hati ~
Saturday, 14 January 2012 | 07:59 | 0 Budak comel
"TENTANG HATI" hati sape erh ?haa .. mesti lah hati aku , takkan hati kuceng aku kut !! HAHAHA
HATI~HATI~HATI~HATI~HATI~HATI ehh ! kenape aku niee ?? aku sebenar nye taktau hati aku ni kenape sekarang niee tu sebab tu lah aku update pun tak ade hala tuju ni !
Aku bosan lah ngan sikap kau SAYANG ! tau nape ?
Sebab kau asyek bz je .. , pastu mase kau separuh pun susah aku nak pinjam
 tok kau luang kan dengan aku :(
Aku faham , n aku tak marah kau pun tapi kau jangan lah berubah gini .. Ye-2 cik sayang ?
Jangan buat aku macam gini k ? HAHAAHAHA okey lah tak kelakar pun saje nak gelak KBAII :)