// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Sedeh meyh !
Thursday, 26 January 2012 | 22:22 | 0 Budak comel


Assalamualaikum/Hai.. 
Hari ni hari jumaat ?kakak aku taktau boleh balik ke tak sebab duit ngah takde..
Takpe lah aku faham kalau dea takleh balek sebab  takde duet ..
Tapi yang aku takfaham baba aku sekaramg ni 
Ingat kan makin tua makin tau tanggung jawan rupe nye .. HAMPEHH ..
Takkan lah CEO takde duet nak bagi anak dea walau pun hanya rm50 untuk balik rumah ?
Paling-ii pun bagi duet tambang je la . kan ?
Mama , atok aku kat sini tak sekaye baba aku tapi if kakak aku perlukan duet mmg dorang akan bg if dorang ada duet , tapi kalau dah tkde nak cakap ape kan ?Semyap je lah akak aku pun faham lah  ; /
Kalau aku ade duet pon sekarang aku sendiri yang akan bagi tak yah nak mintak kat orang kan ?
Tengoklah ni bile aku mintak duet kat baba aku 
Sedih tak kalau jadi kat korang ?? 
Aku tanye ni sedih tak ??
Mentang-ii lah sekarang aku takboleh nak bagi ape-ii pun kat dea sampai hati dea buat aku n akak aku macam ni..
17th mama aku bela aku tak pernah pun dea merungut !
Sebab ape ? sebab dea sayang anak-ii dea !
Kalau baba aku ni nak diketegorikan kat dalam yang mane satu ?? 

P/s;RENUNG-II KAN LAH !!