// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Promises !
Thursday 26 January 2012 | 08:04 | 0 Budak comel

Assalamualaikum/Hai ..
Hmm cuti sekolah tok tahun baru cina ? Bored !~
Because why ? Makan susah , nak kuar pon takde duet stay at rumah je seminggu niee !
Cepat-ii lah 2012 ni habes , biar aku boleh kerja tok sementara waktu untuk tolong mama aku :)
Tapi aku hanya merancang Allah yang menentu kan !Aku terima apa yang telah ditentu kan :D
Aku sedih lah hari-ii pikir hari ni nak masak pakai duet dari mane ? atok aku nak makan ape hari ?:(
Kadang-ii aku teringat kat atok aku ,kakak aku yang ade kat kolej mane lah dea nak carik duet tok makan hari-ii kat sane kan ?
Sekarang yang aku boleh buat hanya lah bersabar .. Sebab Allah tu sangat meyayangi hamba-Nya kan-iii ?
Aku taktau lah .. sebak hati aku kekadang :(
Aku kalau takmakan aku takkesah langsung !serious taktipu !
Janji atok aku , mama aku ade makanana yang cukop !
Family aku harapkan SPM aku je sekarang niee , kalau okey nak sambung study n carik kerja yang elok .. :(
K lah salam :)