// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
The Old Board !
Sunday, 22 January 2012 | 05:23 | 0 Budak comel
Assalamuailaikum/Salam sejahtera.. Haa nampak tak gambar sis aku tuu ?excited lebeh !!
Okey hari ni finas nak cerita ciket pasal seterika lame
Seterika niee aku tertengok kat rumah yang lame ditinggalkan .. Horror lha jugak rumah tuu
Orang nya baru meninggak 2hari yang lepas ..
Kreatif jugak orang dulu-ii pakai seterika mengguna kan arang kan-ii ?
Agak bangge lha jugak dapatt jumpe seterika niee huhuhu..
Selain tuu aku ade nampak jugak kaut kelape ynag orang dulu-ii gune kan..
Mesti banyak kenangan pasal bebende tuu kaannn-iii ?
Hmm aku taklah pulak tanye bende-ii tuu orang dulu-ii
Gune kan time bile , macammane nak gune kan ..Hahhahahha bile-ii ade mase lah aku kaji bebende tuu .. :)
Hmm nieee lha gambar SETERIKA LAME TU hhaaa tengok niee !!
Seterika yang unik
Muke bangge gitu lorh !





Seterika yang unik
Muke bangge gitu lorh !