// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Landak ! haha \^^/
Saturday 28 January 2012 | 09:20 | 0 Budak comel
Hai-ii , Hoi-ii ! Assalamualaikum ! 
Korang-ii nak tau idak aku pegang ape tadi ? Aku pegang landak haha (mengalak pulak)
Dah tu landak nye comel sangatt :D
Hehehe .. Aku jumpa landak  ni kat felda soeharto mase aku g umah cik anniee . Alarh-ii kalau aku cite sume macam korang kenall je kan :D
Meyh tengok gambar niee meyh ! Muke takot je aku kan ?heheh
Landak niee pemalu sebenar nye (Y)
Atoto tomeinye landak niee (!)

Mesti nak cakap aku tomei kan ? Makaseh :D



Landak niee pemalu sebenar nye (Y)
Atoto tomeinye landak niee (!)

Mesti nak cakap aku tomei kan ? Makaseh :D