// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Stop , stop and stop !
Thursday 22 December 2011 | 07:51 | 0 Budak comel
Assaalamualaikum ! Oke sekarang aku nak tunjuk something pasal perangai orang-2 yang "Pelik" !
See ?? okey ! aku explain gambar-2 kat ats ni milik "APKK PROMOTER"
tau ke sape niee ? korang try seach kat fb korang k ,"PAGE" niee k !
Tujuan aku bukan lah ape , aku ngeri tengok orang-2 yang perangai nye macam gini mean orang yang buat page niee !
for what ? nak topap dose sebab mengumpat ?
dahla jangan jatuh kan maruah orang laen bole ?
kesian kat pemilik gambar-2 niee ..
kene kutok , kene hine korang sume dah bagi pahale free kat pemilik gambar-2 niee !
Oke , andai kate si pemilik apkk niee kene ngumpat sampai sebegini rupe ape respons dea ?
mesti lah malu kan ??
so pk-2 lah sendiri ye kawan !
aku cakap sebagai manusie yang prihatin pade nasib orang yang teraniaya .
aku tak jugak kate aku niee baek or what ever ok .
kalau korang nak drop comment nak marah-2 pon aku terime ,
aku manusie selalu buat silap .
K guys .. Assalamualaikum :)


Labels: