// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Please !!
Wednesday 21 December 2011 | 05:59 | 0 Budak comel
Hmm . intro . Assalamualaikum/Salam sejahtera .
Okay before aku cerite niee . aku nak mintak maaf kepada orang yang aku nak ceritakan niee cause MAYBE ade yang aku cakap tak disukai ,atau melampaui  batas !
Nama orang niee mustafa kamal b muhammad . korang tau dea niee sape ?
Dea ni baba aku ,nak tau ape perkerjaan dea ? CEO MK URUSNUAGA SDN BHD milik dea sendiri ,
Korang rase patot ke dea bagi aku n kakak aku yang dah besar niee untuk belanje sebulan/300 shja ?
Patot ke ?ofcouse lah takkan ?
Hmm aku tak faham lah dengan perangai baba ku ni , dea kaye tapi susah sangat ke dea nak jalan kan tanggungjawab dea sebagai "SEORANG BAPA" come on lah ! anak baba ade 4 bukan 2 ! Ingat sikit ! Walau pun baba n mama dah takde ikatan , jangan lah buat kiteorang macam ni .
Kiteorang sebenarnye takharapa duet/harta baba walau sesen pon . Kalau kiteorang ni senag kiteorang tak mintak duet baba . Kiteorang try carik sendiri ,
Tapi faham lah . Mama tu sakit , tak banyak benda dea mampu buat !
Jangan lah sebab penceraian baba n mama kiteorang jadi mangse .
Setiap kali musim cuti sekolah/raye/mule sekolah/puase atau apepun event penting yang memerlukan kehadiran baba . susah sangat baba nak tunai kan Right ?
Termasuk kite n kakak dapat "ANUGERAH CEMERLANG" Arghhh ! Pedihnye hati ni ALLAH S.A.W shj yang tau ! Okay lupe kan . Takpe bende dah lame berlalu kann ?
Kiteorang ade ADD baba kat FACEBOOK milik dea ,
Then ? Lagi buat kiteorang frust! Kiteorang dea g melancong ngn siblings step kat oversea lagi ! Kiteorang ??
Tulis kat wall "congrats to danial baba proud of you"  Mean ?! Arggh !!
Ya Allah , sabar kan hati kami ..
Kt sini , mama susah payah carik duet tok bagi kiteorang sesuap nasik
Kat sane baba tersenyum indah makan makan yang mewah bersame anak-2 dan isteri nye !
Dahlah maken lame aku menaip makin banyak dose aku topap sebab dah cerite keburukan bapak aku sendiri .
You know what ? Dah 16th aku sabar !
Okay ! kite tunggu  mase yang sesuai ,
-Aku nak tunjuk kat dea keluarga kiteorang boleh hidup tanpa dea
-Kakak aku boleh berjaye , aku pon boleh lebih dari DANIAL N DANISH
-Aku akan bukti kan !


* Semoge Allah bagi petunjuk supaya baba sedar satu gari nanti .AMIN

Labels: