// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
New year ! 2012 :)
Friday, 30 December 2011 | 21:20 | 0 Budak comel
                                          
Assalamualaikum kawan-kawan ..
hari ni hari terakhir "2011"
sedeh lah pulak ,banyak kisah mase 2011 ni !
Hahaha okaylah don't worry okay ! :)
mane tau 2012 better then 2011 kan-kan ???
2012 A.K.A SPM ! Wahh. mati aku . :D
takot nye .... aku kene lah study rajen-2 sikit .. nak masuk kolej tapi aku cadang lepas 
habis spm nak keje setahun nak kumpul duet tok masuk kolej ..
tu azam aku !! walau pun SPM pun belom lepas tapi kene lah ade niat betul tak ?
aku harap korang pon pasang azam n janji ngan diri sendiri tuk berjaye dalam ape sekali pun :)



P/S : SALAM TAHUN BARU !!
"A LOT OF LOVE"



Labels:



"A LOT OF LOVE"



Labels: