// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Mama oh Mama !
Saturday, 17 December 2011 | 21:08 | 0 Budak comel
Akhir-2 ni aku asyek bertekak jee ngn mama aku .
Aku pun tak tau lah nape lah aku ni begik sangat ??! selalu sangat sakitkan hati mama kau ,
Sampai dea menangis ,  Banyak nye lah dose aku ni ! Ade ke mam asoh g masak nasik pon nak lawan ? Astrafirullah ape nak jadi dengan aku ni ???
Maaf kan kite ma.. kite tau kite dengan kakak kite lah anak mama yang paling degil , begik , bodoh ,hodoh n sume yang terok-2 kat kite!! kite tak nak mam aasyek cakap kite ni "anak derhaka"
kite tau kite takpandai nak tunjuk yang kite betul-2 sayang kan mama ,
kite bukan taknak tapi kita TAKPANDAI !!Ma walau pun kite macam ni dalam hati kite Allah je yang tau dalam nya sayang kite ni kat mama .. Kite sedih je tengok mama saket , tapi macam mane nak bagi mama tau yang kite sayang mama ?macammane ma????????
kite taksuke tebgok airmate mama jatoh sebab kite, kite tau setitis airmate seorang ibu takkan senang hidup kite :"(

*Kite sayang mama sangat-2  moge satu hari nanti Allah bagi jalan pada kite untuk tunjukkan sayang kite pada mama

Labels: