// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Kalau aku ngan dea kat sini :
Friday, 9 December 2011 | 07:15 | 0 Budak comel
Haa .. hari  niee aku punye cerite bukan cerita sebenar tapi just angan-2 .. HAHA
aku sje jee nak buad entry macam nieehh .. HUHU
kalau lah aku dengan dea (FARITHIHWAN))
mesti romantikkan ?
tapi tunggu aku jadi kekasih halal dea dulu lah baru boleh romantik-2 HEHE ..
aku tengok "sayang" aku ni makin lame maken ok lha ,
takde lah macam dulu .. dah tak panasbaran da ,
tapi taktau lah sampai bile dea macam ni kalau boleh biar lah samoai bile-2 dea macamniee
AKU PON HAPPY HAHAHAHAHA
thanks a lot sayangg :_

Labels: