// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Jatuh airmata aku !
Saturday, 24 December 2011 | 02:36 | 0 Budak comel

Hmm assalamualaikum sume ? :'( .. Ya Allah sakit nye hati aku, aku tak tau lah kenape aku sakit hati sangat!
Mengigil jee hati aku sekarang ni .. Sumpah ! Isshhhh dah lah , tolong lah aku cammane aku nak buat nieeeee haaa ?! Ya allah tolong lah hilangkan gementar yang ada dalam diri aku .. Korang puns kalau sudi doakan hati aku niee tenang k ? sikit puns jadi lah .. Rse nak menagis lah ?? Macam mane ni ... aku taksuke nanges n aku taknak nanges ! HARAP-2 lha :D

Labels: