// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Fell Me Now ~
Friday, 2 December 2011 | 05:05 | 0 Budak comel

Sekarang hati aku dah tenang sikit walaupun taktenang sepenohnye..
Tadi aku g jalan-2 dengan eyna dan qaseh ..
pastu farith n kawan nye pecai kejar au ..
Dea betul-2 kat sebelah aku ..
Bile aku tngok dea rse pedih sangat hati aku ni..
Bila aku dengan dea , aku selalu ucap "selamat pagi,selamat malam sayang i love u..tace care"
Tapi semua tu takpernah bagi ape-2 makne tok dea.. bagi dea aku just maen-2 dengan kate aku tu..
Tapi takpe lah sekarang semua nya dah berlalu ..
Buat nak ingat ??Sekarang aku ngan dea sekadar kawan biasa.. tu pun kalau dea sudi berkawan dengan aku ..
Aku tengah tunggu waktu untuk luka kat hati aku ni sembuh.. !
Aku teringin nak menjerit melompat sesuke hati aku
Untuk ketenangan hati aku !

Labels: