// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Buterfly fly at my room :)
Thursday 15 December 2011 | 07:46 | 0 Budak comel


Haa .. tadi aku nampak ade rame-2 bertebangan di rumah dan di bilik ku ..
Nak tau ape makne nye tak ?? Orang jaoh nak datang umah aku !!
Ni aku suke nie :)
Yela.. lame dah rumah aku niee sunyi sebab takde orang datang ..
Tah-2 ade orang nak masok minang kott ???Aiyokk .. huhu
Takkde lah i'm just kidding okey !don't take serious  !!:P
Wahh speak inggelis pulak ye ?
Emm .. nanti akak aku ajak g dinner bertemakan kan "satu malaysia"
25/12 ni kodd . aku taktau lah berpakaian ape huhuhu ..
Tengoklah nanti k :)

Mungkinkah ku akan berpakain ini : (bertudung)