// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Badai Ombak Rindu :(
Sunday, 4 December 2011 | 21:01 | 0 Budak comel


Hari ni  genap 2 tahun aku ngan farith .. aku taktau dea nak buat apa tok aku malam ni .. aku taklah berharap sangat .. huhu .. yang aku harapkan nak tengok cite ombak rindu tapi tak dapat lagi .. sedih-2 .. hahahaha
semalam dah g kat samid konon nak tengok movie midnight ! tapi takde hampehh betoooooooool ..
hahahaha ..kiteorang g then balek pastu makan kat koskan jugak .. serupe je dok kat rumah ! 
Em ape lah .. bile lah aku dapat tengok lakonan cik lisa surihani ngan maya karin ni ..Nak tengok jugak ..Tngok lah nanti aku dah tengok , aku tulis kat sini wekkkk :P

Labels: