// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Rindu :(
Wednesday 2 November 2011 | 00:10 | 0 Budak comel


aku rindu arwah wan aku.. sngat-sangat.. walau dea dah lama tinggalkan aku sekeluarga namun belaian nya maseh segar hingga ke hari ini.. namun aku akan tetap mendoakan kesejahteraan dea di alam lain ..
saat ini aku juga sangat merindui masakan nye, gelak riang nye ,pelukan mesra nye , suara halus nye..
sejak aku lahir, dea dan atok aku lah yang menjaga aku setelah penceraian mama dan baba..mereka menjaga aku untuk mama aku keluar mencari rezeki..
walau pun begitu.. aku tau mereka sangat mencintai aku...

Al Fatihah Buat Insan Teristimewa; Rupiah Bt Mat (Arwah Wan)

Labels: