// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Qaseh Seorang 'Mama' ♥
Friday 18 November 2011 | 17:49 | 0 Budak comel

hari ni.. saya nak ceritakan sesuatu pasal mama saya(ROSNANI BT JAMLOO)
mama saya chantek :)
emmm.. tapi kali ni saya saya taknak cakap pasal tu..
saya nak cakap pasal pengorbanan mama saya..
mama adalah seorang ibu tunggal sejak 15tahun yang lalu..
saya hidup hanya ditemani oleh mama dan tidak pernah mendapat qaseh sayang seorang bapa..
saya tak kesah semua tu.
sebab keluarga saya yang 4orang ni pun cukup beri saya ketenanaga..
saya tau saya hhidup tak sama macam orang laen yang ada mak dan bapak..
tapi saya tetap bersyukur..
sejak mama jadi ibu tunggal dea selalu berusaha untuk memberi kan kesenangan pada saya dan kakak saya..
dea tak pernah mengeluh untuk menjaga dua orang anaknya yang degil ni..
saya tau disudut hati mama saya mesti tecalit satu perasaan yang sedih yang tidak saya ketahui..
saya sedih.. sebab mama saya sakit..
penat cari rezeki untuk kami berdua..
saya tak tau nak balas nya dengan apa?
tapi yang saya tau bila sampai waktu nya nanti saya sendii akan tunjuk kan pada
orang-2 yang selama ini menghina mama saya yang keluarga kami boleh berjaya !
pada baba saya yang saya boleh bangga kan mama saya walau pun tanpa seorang 'baba'
sampai akhir hayat saya.. saya akan tetap menghargai dan mencintai seorang mama yang
melahir kan serta menjaga saya di dunia ini..^,^

Labels: