// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
My God Give Me Strength !
Monday, 28 November 2011 | 18:54 | 0 Budak comel
beautiful Pictures, Images and Photos

Malam tadi farith mesej aku ..
dea merayu-2 nak kat aku balik..
tapi aku bukan apa..aku ponn tak lah ego ..
tapi aku teringat masa kiteorang couple ,
kenapa bila aku sayang dea , dea tak ambik peduli langsung pasal aku ??
tapi bila aku dah tawar hati macam ni baru dea nak sedar betapa besar nya sayang dea untok aku ..
Aku tak faham langsung perangai lelaki ni ..
kalau boleh aku nak kami hanya berkawan je sebab
aku pon still mude lagi banyak masa lagi nak perbetulkan mana yang salah ..
aku harap dea boleh faham perasaan aku sekarang ni ..
puas aku menangis sebab mengingat dea dulu !
tapi dea buat endah tak endah
sekarang bila hati aku dah hancur dea pulak cakap
dea selalu cinta kan aku ,
tapi masa couple tak pernah ponn dea tunjuk rase cinta dea at aku..
tipu lah kalau aku tak pernah menjalani hari-2 bahagia aku tapi ..
semua tu sekejab je ,
kebahagiaan aku ngan dea macam angin yang lalu ..
sekejab sangat..
lepastu aku tak dihirau kan ..
sekarang aku taknak salah kan dea atau sape-2..
yang aku tau .. aku nak dea bahagia , biar dea ade keje , carik rezeki yang halal , bagi duet at mak
dea.. , belajar jaga hati orang lain ..
emm klaa aku dah taksanggup nak becakap pasal ni ,,penat nak nangis ..

Labels: