// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Miss You Sayang♥
Monday, 21 November 2011 | 06:15 | 0 Budak comel

emmm.. dah lama jugak kite tak berbual berdua kan ?
rindu rase nye.. kenpaa ea awak wat saye camni ?
sia-2 je setia saye selama ni..
saye taktau lah ni just perasaan saye atau pon kenyataan..
saye rase awak dah ade orang lain..
makin lama
awak makin jaoh, jaoh dan jaoh..
bile awak nampak saye awak tak pernah nak tegor saye..?
bile awak namapk saye ade at tempat yang awak nak pergi awak
takpernah nak pandang muka saye..
awak jujo saye sedih..
memang saye masih sakit hati tentang 'nasoha'
tapi aak sikit pun tak pernah mintak maaf kat saye..
awak tak pernah cari saye..
awak tak pernah nak terang kan apa-2 kat saya..
dah la wak..
hati da reda..
walau pun mungkin awak dah tak sayang saye saye terima
apa yang dah tertulis buat diri saya..
saya takkan marah awak..
saye takkan sakiti hati awak..
awak jangan lah risau..
sebab saya sedar saye sendiri tak sempurna kalau saye nak hukum awak kan??