// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
I Miss This Moment ♥
Thursday, 24 November 2011 | 22:42 | 0 Budak comel


Emm .. tiba-2 aku teringat masa aku, mama, kakak, olet dan farith ke cameron highland dan teluk batik..
rindu rasa nya.. sedih pun ada bila diingat-ingat ..
tapi tah la tawar hati aku farith macam berubah macam ni..
aku redha je ..
sebab aku tau kalau jodoh tak kemana..
emm
apa lah nasib aku kan ?
ada boyfie tapi macam tak de..entah lah..
bila lah aku aku nak dapat bahagia aku yang sebenar-2 nya..
tapi walau apa pun .. aku tetap menghargai kenangan 'BAHAGIA' dia dan aku..
aku tak tolak kalau dea datang tok bahagia kan aku sekali lagi.. TAPI
aku tak berharap..

Labels: ,