// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Lazy Day ツ
Tuesday 8 November 2011 | 06:07 | 0 Budak comel

hari ini aku bsan sangat-2 aku pun taktau lah kenapa
nak online bosan nak kemas rumah malas
nak tengok tv pun malas
makan sekali saja sudah cukup
nak tidur pun rasa macam merugikan hari ini:( Ya Allah apa dah jadi terhadap murni shafinaz ni ??
apa dah jadi please give me answer my God !
arggh ! aku benci betul diri aku jika berlaku sebegini rasa macam tak de chalenge langsung hidup ni..
kalau lah aku ni seorang yang banyak duet bolehlah aku g tolong orang-2 yang dalam kesulitan ?
kalau lah aku nurse boleh lah aku rawat pesakit aku dengan layanan yang patut untuk nya..
TAPI !! sayang.. kini aku masih remaja yang di alam persekolahan yang sedang bercuti ni..
emmm.. Aku hanya berdoa pada-Nya ringan kan lah beban-2 orang yang di dalam kesulitan kerana
aku tidak boleh membantu dengan perbuatan dan aku hanya mampu berdoa untuk seluruh makhluk yang diciptakan..


BOSAN?? jangan risau kan sngat finas coz nanti Allah akan tunjuk kan jalan hidup untuk semua orang.. baik buruk nya kita harus redha:)

Labels: