// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Broken Heart ):
Sunday, 27 November 2011 | 10:29 | 0 Budak comel

Malam ni adalah malam yang paling meyedih kan buat aku..
aku ngan dea dah takde pape,
semua nya sebab kata-2 bisa dea bagi kat aku..
dan kata-2 tu biar lah hanya aku yang tau..
aku takkan lupa kata-2 pedih dea "hadiahkan" buat aku..
malam ni aku nak menangis sepuas-2 nya !
sekarang dah takde apa yang boleh buat aku dan farith bersatu balekk ..
hati aku dah terluka dan aku sendiri tak tau macam mana nak merawat nya..
apa yang aku tau sekarang ..
biar masa yang akan ubat luka yang ada kat hati aku..
aku dah taktau nak tulis apa yang aku tau sekarang aku dah tak boleh nak tersenyum bila mengingat dea..
hubungan yang selama ni aku pertahan kan hancur dengan kata putus dari aku..
walau pun kenyataan farith maseh cintakan aku di status facebook dea
tapi aku takkan biarkan hati aku terluka..
biar lah hati aku sekeras batu sungai sekali pon !
aku pasrah sebab ni adalah pilihan yang aku buat ..
selamat tinggal farenaz..
selamat tinggal untuk segala kenangan aku dan dea ~

Labels: