// Flaura Lunatic



► My Biography
► My Family
► My Friends
► My Diary






Template & Skin by : FlauraLunatic.
Big help from : Atiqah | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
Alhamdulilah.. ♥
Tuesday, 8 November 2011 | 19:48 | 0 Budak comel


alhamdulilah hampir tamat perjalanan duka kak su dan cik nanang..
aku harap sangat dorang akan bahagia seperti dulu-2
aku tumpang gembira atas kebahagiaan kak su..
kak su.. yang pasal cik adut tu takpe.. Allah pun dah susun jalan yang terbaik buat dia..
insyaAllah segalanya akan jadi ok..
kaksu ingatkan lirik lagu yang kita bgai??IT'S EVERTHING GONNA BE OK..
caye lah kite ikhlas kawan dan ikhlas teman kaksu tak kira dikeadaan duka atau pun senang..
kita tau perjalanan kak su macam mana ?ketabahan kak su ?
hinaan orng yang tak brertamadun ?
kite caye jugak yang segala-2nya akan kembali seperti yang sewajar nya..:)
sekarang, kaksu jangan sedih lagi, jangan nangis lagi, jangan risau lagi
takelok untok beby.. sekarang time kaksu untuk SENYUM :))))))))




just for:cik nanang and kak su
the sweet couple

Labels: